Diablo 3 hakkında…

Birazdan yazacaklarımı oyun çıkmadan hiç bir açıklamayı okumadan yapmış olacağımdan kaçırdığım bir şeyler de olabilir. Oyunun hikayesi çok güzel, karakterler eğlenceli, ara diyaloglar da cidden komik şeyler dönüyor. Zaten Blizzard bunu çok iyi yapıyor, özellikle Warcraft 3’te keşfedenler varsa, bir karekteri devamlı tıklarsanız yeni replikler söylüyor. Kendini protos ile karıştıran undead mesela süperdi. Bunların dışında oyunun sinematikleri tek kelimeyle mükemmel. Karakterlerin çizimi de güzel…

Bu kadar övdük eleştiri gelecek, çok belli olmuş olabilir. Oyun çok kısır. Yani bir kere bitiriyorsun, sonra en baştan… Hikaye aynı, karakterler aynı, arada moblar değişiyor işte. Sonra gene bitiriyorsun (ben daha o aşamaya gelemedim) tekrar en baştan. Başka karakter açarsan aynı şekilde aynı hikayeleri devamlı oynuyorsun. Ben açıkçası ilk kez oynarken diyalogları dinlemeye çalıştım, her yere girip çıkmaya çalıştım. Ama ikinci kere oynarken cidden baydım. Ancak farmla level atlayıp hızla geçeyim derdine girdim. Bir çok insanı sıkar bu. 3-4 karakteri olan insanlar 10’dan fazla oynamış oluyor. Adiler öyle bir şey de yapmışlar ki beyaz en kıytırık yaratıklardan güzel şeyler düşüyor.

Bunların dışında lütfen Witch Doctor’ı biraz adam etsinler. Herkesin beş dakikada kestiği yaratıkları ben 10 dakikada anca kesebiliyorum. Hayır seviyorumda namussuzu. Oynaması baya zevkli. Özellikle kurbağa yağdırma filan baya komikte. Kankam Templar ile nice maceralara akacağız dicem de olmuyor. Aynı şeyleri yap dur…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s