Deli Dolu Çılgın

Baya zaman oldu, çok özlediniz beni di mi? Haha nedense olumlu düşünemiyorum ama neyse. Bayram seyran derken olmadı işte n’aparsın… O değilde bu uzun tatilden sonra da iş hiç mi çekilmez ya…

Geçen hafta şu meşhur İstanbul Forum’a gittik. H&M için işte tabi ki de özellikle. Öğleye doğru 11 gibi orada olduk, hemen H&M’e gittik. Hafiften kalabalıktı içerisi, çıkana kadar daha da kalabalıklaştı. Fiyat performans olarak baya başarılı bir marka. Zaten severdik kendisini artık bu kadar ulaşılabilir olduğunu görünce daha çok sevmeye başladık. Ama neden o kadar uzağa açmışlar dükkanı onu anlamadım (Kime göre, neye göre uzak di mi?). Ordan çıkıp diğer dükkanlara girdik bir kaç tane, onlarda müşteri yok. Bildiğin yok yani, bomboşlar. İçerdeki herkes H&M’de sanki. Yalnız alışveriş merkezi tam bir labirent. Akmerkez’e karışık diyenler kesinlikle buraya gitmesinler. Koridor şeklinde alışveriş merkezi konsepti bana bir garip geliyor zaten.

Bayramda da evde oturarak baygınlık geçirdim. Önce Avatar: The Last Airbender’ın dizi serisini bitirdim. Zamanında izlememiştim ama çok başarılı bir seriymiş cidden. Hele sonunu çok çok beğendim. 0 klişe bence. Aang’ın çocuk olmasından gelen saflığı filan çok başarılıydı. Dizi tadında da bırakılmış zaten. Night Shyamalan ilk filmin içine etmiş diyorlardı da cidden etmiş ve durmaz devamının da içine eder gibi geliyor bana.

Bayramda bitirdiğim ikinci dizi ise Blue Mountain State. American Pie’ın dizi hali gibi diye izlemeye başladım ama filmin yanından geçemez kendisi. Çok boş bir dizi, yani konusuz diyebilirim. Koleje kafalarını ve amerikan futbolunu filan içeriyor. Tam kafa boşaltmalık olduğundan izleniyor (Çaktırmadan da seni kendisine bağlıyor). Ama sormadan da edemiyorum; gerçekten kafalar böyle mi Amerika kolejlerinde diye. İlk bölümlerde farketmemiştim ama jeneriklerde divxplanet’ten bildiğimiz eşekherif’in jenerik yazıları da eğlenceli bence. Biz sana inanıyoruz eşekherif daha sen kitlenmez yazarsın. Hatta bir hafta yazamamış, bir terslik mi var diye düşünmeden de edemedim. Bazı filmlerin afişleri sizi yanıltır ya işte bu onlardan değil…

Film olarak da ilk ikisini izledim neden üçüncüsünü izlemeyeyim dediğim Alacakaranlık’ın son çıkan filmini izledim. Amma bu kadar kötü bir film yok! Cidden yok yani! Kafayı yiyeceğim insanlar bu filmde ne buluyor cidden. O iki erkek o kızda ne buluyor. Hayır çok güzek bir kız da değil, öyle bir oyuncu olsa anlayacağım ama değil işte değil. Resmen konusu olmayan bir film. Kız dengesiz, çocuklar mal. Kitabı kesinlikle böyle olmayabilir ama yani bu kadar kötü işlenemezki bir konu. Film başladı vampirle kız kurlaşıyor, film bitiyor kurlaşıyor. Aşk hikayesi de yok adam gibi. Yazık cidden.

Bayram öncesi Eskişehir’de başlayan (yorumlarımı daha sonra yazmayı düşünüyorum) ve 2 gün önceye kadar devam eden telefon kılıfı bulma maceram sizinde anlayacağınız gibi 2 gün önce sona erdi. Profilo alışveriş merkezine giderken bir Turkcell bayisinden buldum istediğim şeyi. Ama o ana kadar girmediğim yer kalmadı. Yeni telefon için kılıf alacağım diye dön dolaş Mahmutçuk oldum. Varsa yoksa iphone için var. Heralde bir yıldır hiç bir mağazasına girmediğim Teknosa’ya bile girdim, ve iğrenç alarmlarının sesini duyduğum gibi kendimi dışarı attım. 2011’e gireceğimiz şu günlerde hala o alarmlar var yani ve ne için var hala anlamıyorum. Ve insanların o sesten cidden rahatsız olduklarını anlamıyorlar herhalde diye ciddi ciddi düşünmeye başladım. Zaten Eskişehir’de sol kolum da şişti ve kalecilik kariyerim tehlikeye girdi, bir de bu alarm of of! Ödem varmış kolumda, nerden gelip beni bulduysa artık lanet şey. Baya ağrıyordu içten böyle, artık halısaha kariyerime sağ – sol bek olarak devam ediyorum. Deli İbo gibi, orta yapamayan bek!

Neyse şimdilik bu kadar yeter bence, sonra elimdeki konular tükeniyor, yazacak şey bulamıyorum…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s